Δεκεμβρίου 20, 2014

Ο ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ - ΚΛΙΝΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ

" Έφυγε " χθες ένας γιατρός (γυναικολόγος) που έδωσε νόημα σ΄αυτό που υποστηρίζω χρόνια. Την ιατρική-κλινική πράξη. Κύριο μέλημα ενός γιατρού είναι ο άρρωστος. Η βοήθεια στον άνθρωπο. Γιαυτό γίναμε γιατροί.  Μετά έρχονται όλα τα άλλα. Πολλοί όμως σήμερα (ουσιαστικά το σύστημα) έχουν διαστρεβλώσει τα πάντα. Γράφουν, γράφουν, γράφουν ... Τι;  Εργασίες ή μάλλον "εργασίες".  Και  νομίζουν ότι είναι μεγάλοι γιατροί. Κι ας μην έχουν δει παρά ελάχιστους ασθενείς στην καριέρα τους.  

Εντελώς αντίθετα από τον γυναικολόγο που ξεγέννησε πάνω από 60.000 γυναίκες.
 
Αναδημοσιεύω ένα κείμενο που γράφτηκε από γνωστή του δημοσιογράφο.   

---------------------------------------
 
«Μεγάλη απώλεια» για τον ιατρικό κλάδο, αποτελεί ο θάνατος του γνωστού Γυναικολόγου και Καθηγητή Πανεπιστημίου Δημήτρη Χασιάκου. Ένας γυναικολόγος που είχε "γράψει" ρεκόρ σε γέννες (πάνω από 60.000)! Ένας γιατρός που αφήνει ιστορία «θυσαυρού» ….

«Ακόμα και από εκεί ψηλά θα ήθελα να του πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» που με την βοήθεια του Θεού, μού έδωσε να κρατήσω στην αγκαλιά μου το πιο αγγελικό πλάσμα της ζωής μου…τον γιό μου!
Παρόλο τις δυσκολίες, κατάφερε να με ωθεί στην αισιοδοξία,  ακόμα και τις τελευταίες στιγμές που ...

όλα κρεμόντουσαν σε μία λεπτή κλωστή … Δεν θα ξεχάσω «ποτέ» το βλέμμα χαράς και γλυκιάς κούρασης, όταν μού τον παρέδωσε συγκινημένος…

Ήταν από τους Έλληνες με «αξίες» στη ψυχή και με καλοσύνη που σπάνια συναντάμε από ανθρώπους που είναι πετυχημένοι στη ζωή τους.
 
Θυμάμαι, την τελευταία φορά που τον συνάντησα μετά από ένα μεγάλο χειρουργείο, που μού ζήτησε να τον κρατήσω σφιχτά για να προχωρήσουμε μαζί στο γραφείο του… Όταν καθίσαμε και μιλούσαμε για ώρα, τον ρώτησα εάν είναι καλά… Μου χαμογέλασε τόσο γλυκά… «Ελλάκι μου, είμαι πολύ καλά! Όσο βλέπω γυναίκες, όπως εσύ, να χαμογελούν τα μάτια τους, όταν τις συναντώ, γνωρίζοντας την ευτυχία που σάς προσφέρει η μητρότητα και σ' αυτό έχω έστω ένα μικρό μερίδιο για την ευτυχία σας … νιώθω πολύ καλά! Ξέρεις κάτι; Απλώς, μετά από τόσα χρόνια και με γέννες ρεκόρ που ξεπερνάνε τις 60.000 (!) καμιά φορά μου βγαίνει λίγο κούραση..» μου απάντησε συγκινημένος και πάντα με χαμογελαστή υπερηφάνεια. Τον πήρα μία μεγάλη αγκαλιά και του ευχήθηκα να του δίνει δύναμη ο Θεός να τον έχει καλά…
Νιώθω τυχερή που τον γνώρισα και είχα την τύχη να τον έχω δίπλα μου στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου… Στην γέννηση του γιου μου… Γιατί ίσως, χωρίς εκείνον να μην είχα την τύχη της μητρότητας… Εκείνος ξέρει γιατί…
Αιωνία η μνήμη του…»

Έλλη Αρτοπούλου

 

1 σχόλιο:

Κ. Σιακαβελλας είπε...

Ο ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΝΙΚΟΣ ,ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΚΩΣΤΑΣ ΣΙΑΚΑΒΕΛΛΑΣ