Δεκεμβρίου 08, 2009

ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ - ΧΧΧΙΙ / ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ

Απαντώ σε σχόλιο συναδέλφου σε προηγούμενη ανάρτηση (ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ ΧΧΧΙ), με νέα ανάρτηση λόγω του ενδιαφέροντος της ερώτησης.


Κ. Κάντζιου,
Με προκαλείτε!
Για τη συγκεκριμένη εγκύκλιο ήθελα να γράψω ειδική ανάρτηση αλλά είπα να μην έρθω σε τόσο μεγάλη ρήξη. Το μεγαλύτερο μέρος της εγκυκλίου είναι λάθος. Οι άνθρωποι ή είναι απλώς αδιάβαστοι στο θέμα των εμβολίων, και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμην για τη φράση αυτή, ή ξέρουν κάτι άλλο και μας το κρύβουν.
Μας ανατρέπουν ό,τι γνωρίζουμε για τις βασικές αρχές εμβολιασμών, που τα διδάσκουμε στους εκπαιδευόμενους και τα ρωτάμε στις εξετάσεις. Είναι γνωστό ότι απόσταση τηρείται μόνο μεταξύ ζώντων εμβολίων (αν δεν γίνουν συγχρόνως). Και το εμβόλιο της γρίπης (κοινής και νέας) είναι νεκρό. Οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός είναι επιτρεπτός: νεκρό με νεκρό ή νεκρό με ζωντανό εμβόλιο, δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός.
Γιατί δεν λέτε και το άλλο: "η 2η δόση να γίνεται σε 3 εβδομάδες τουλάχιστον" όταν όλοι ξέρουμε ότι δόση κάτω των 4 εβδομάδων θεωρείται ως μη γενόμενη.
Αυτά τα πράγματα είναι χοντρά επικοινωνιακά λάθη. Και πως να εμπιστευθείς επιτροπές και οδηγίες με τέτοια λάθη; Πως να πάει ο κόσμος να εμβολιασθεί; Θριαμβολογούν για τις 200000 ή 300000 δόσεις που έγιναν, χωρίς να μας λένε αν ποτέ θα φθάσουν τα 8000000 δόσεις που παρήγγειλαν.
Και θλίβομαι για τους επιστήμονες που ακολουθούν κατά γράμμα τις εντολές λέγοντας ότι αφού λέει αυτά το κράτος εμείς πρέπει να ακολουθούμε έστω και αν είναι λάθος.
Και θλίβομαι και γιαυτούς που λένε ότι οι Έλληνες δεν έχουν εμβολιαστική συνείδηση, ενώ ποτέ δεν ασχολήθηκαν με τα εμβόλια, και ενώ ποτέ δεν τους ένοιαξε (το έχω ξαναγράψει) αν μόνο το 10% του πληθυσμού κάνει πχ το εμβόλιο του HPV.
Κάθε θάνατος είναι σημαντικότατος. Αλλά δεν μπορεί να θεωρείς σημαντικούς μόνο κάποιες μονάδες ή δεκάδες θανάτων από τη γρίπη και να αγνοείς χιλιάδες θανάτους από τον καρκίνο του τραχήλου.
Το όλο λοιπόν μάρκετιγκ του εμβολίου το θεωρώ αποτυχημένο και γιαυτό ίσως δεν θα προσεγγίσει τους στόχους του.
Να σας πω και την περιπέτεια μου με την εγκύκλιο αυτή. Το πρωί της Τετάρτης (2-12-2009) άρχισα τα τηλεφωνήματα για να βγάλω κάποια άκρη.
Πήρα την ΥΠΕ. «Δεν είμαστε υπεύθυνοι εμείς, πάρτε το ΚΕΕΛΠΝΟ».
Το εδώ ΚΕΕΛΠΝΟ απαντά «υπάρχει μόνο μια γραμματέας, δεν υπάρχει γιατρός , πάρτε Αθήνα, στο Υπουργείο, τον κ. τάδε»
Στο υπουργείο απαντά μια γραμματέας που λέει ότι ο κ. τάδε είναι διοικητικός διευθυντής και φυσικά δεν έχει σχέση με τη σύνταξη του εγγράφου. Πάρτε το ΚΕΕΛΠΝΟ».
Το ΚΕΕΛΠΝΟ Αθηνών με παραπέμπει στο ΕΚΕΠΥ.
Το ΕΚΕΠΥ μου λέει ότι έχω δίκηο για τις ασάφειες της εγκυκλίου, αλλά δεν ευθύνονται αυτοί. «Πάρτε την επιτροπή πανδημίας» λένε. Όταν ρωτώ που θα βρω την επιτροπή απαντούν ότι δεν γνωρίζουν αλλά ας πάρω αυτόν που υπογράφει την εγκύκλιο και θα μου πεί. Και ενώ έχει αρχίσει να εξαντλείται η υπομονή μου, βρίσκω το άτομο που υπογράφει την εγκύκλιο. Απαντά όμως η γραμματέας, που μου τονίζει ότι η υπογραφή είναι από άτομο όχι γιατρό αλλά με διοικητικά καθήκοντα. Καλό θα είναι να ψάξω την επιτροπή πανδημίας.
Εκεί πλέον εξαντλήθηκε η υπομονή μου και σταμάτησα κάθε προσπάθεια. Να σημειωθεί ότι παντού έλεγα το όνομα μου και την ιδιότητα μου και κανείς δεν θεώρησε σωστό να μου δώσει το δικό του όνομα.
Αθάνατο ελληνικό κράτος! Που μόνο φόρους ξέρεις να ζητάς. Με μηδενική ανταποδοτικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: